Wszystkie zdjęcia i teksty zamieszczone na tej stronie są chronione prawem autorskim, użycie ich bez pisemnej zgody autora jest zabronione!

*** MOJA PASJA I PRACA... ***



Moja skromna galeryjka dostała wyróżnienie od
Ulli... BAAARDZOOO ZA NIE
DZIĘKUJĘ, nie wiem co napisać, co powiedzieć... zawstydzona jestem :) Ale niezmiernie mi miło, macie rację- mała rzecz, a cieszy!!! Zmotywowana do nowych wytworów biżuteryjnych wkrótce zabiorę się za pracę nad kolejną porcją :) Ja wyróżnienie to przekazuję blogom:

ALIDIFARFALLA - za piękne elfiątka :)

VIOLETOWO - wielbicielce Tildy, z piękną Córeczką o przepięknych imionach :)

TSUMIKO - bo marzę o każdej torbie z Jej kolekcji... są po prostu ... ehhh, same zobaczcie... :)

i

CICHUTKI KĄCIK JOIE - za wszechstronność i tyle zdolności, do wykonania tak różnorodnych pięknych prac...

choć Joie dostała już wyróżnienie od Ulii, ja nie mogłam sie powstrzymać, no po prostu tyle zdolności w jednym miejscu :)

NATOMIAST DLA ULLI PRZYGOTOWAŁAM SAMA WYRÓŻ
NIENIE :)



JEST TO WYRÓŻNIENIE DLA BLOGÓW, NA KTÓRYCH MOŻEMY OGLĄDAĆ PRACE JEDYNE W SWOIM RODZAJU, OOAK, NIEPOWTARZALNE!!! TAKI WŁAŚNIE JEST JEJ BLOG I JEJ PRACE ORAZ JEJ OSOBA :)
BUZIAKI ULU :-* !

POWYŻSZE WYRÓŻNIENIE PRZYZNAJĘ TAKŻE JOIE, bo stwierdzam, że to na prawdę Jej się należy! :*

Wyróżnienie stworzyłam sama, w oryginale ma ono wielkość 810x596 pixeli... to tak dla tych, którzy bezmyślnie kopiują i nawet nie wiedza, kto to zrobił...

było stworzone dla NA PRAWDĘ JEDYNYCH W SWOIM RODZAJU blogów, ale widzę je co i rusz na każdym blogu - bez względu na to, czy Twórcy istnieją na nim od lat, czy dni i bez względu na to, jaką twórczość i czy w ogóle przedstawiają...
czemu? bo może ładnie wygląda...

na kolejnych wyróżnieniach stworzonych przeze mnie będzie już mój znak wodny, no w końcu prawa autorskie należą do mnie ;p






5 komentarzy:

  1. Ślicznie dziekuję za wyróżnienie... Niby tak maleńka rzecz a potrafi sprawic tyle radości... Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję... Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewelinko ,wyroznienie jak najbardziej ci sie nalezy :* i ogromnie dziekuje za wyroznienie od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duzo pozdrowien i dalszych sukcesow :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Przeczytałam, że masz misia z cherished Teddies. Ja też mam. Są śliczne, prawda. Ja mam Tyler, a ty? Zapraszam na mojego bloga. Pozdrowionka. Magi

    OdpowiedzUsuń